1. DEFINIȚII ȘI TERMENI

Sigpro – Societatea SC SBS TEAM EQUIPMENT SRL, cu sediul social în Loc. Cerghid Nr. 79, Jud. Mures, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J26/1094/31.08.2020, cod fiscal RO42987595.

Vânzător – Sigpro

Site – www.sigpro.ro și subdomeniile acestuia

Cumpărător- persoană fizică/ persoană juridică sau orice entitate juridică care își face cont în Site și emite o Comandă.

Utilizator – orice persoană fizică/juridică înregistrată pe Site , care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale.

Nick name – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumpărător poate adăuga Conținut pe Site. Este asociat informațiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

Client – persoană fizică / persoană juridică care are sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Sigpro (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între Sigpro și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui CONT.

Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.

Comandă- un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile și Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.

Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă de timp stabilită de Vânzător.

Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.).

Contract – reprezintă contractul la distanță conform definiției cuprinse în OUG 34 din 4 iunie 2014, încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.

Continut
• toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
• conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;

• informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
• informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
• date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Drepturi de proprietate Intelectuală (în cele ce urmează DPI) – toate drepturile materiale cum ar fi know-how, dreptul de autor și drepturi în natură de autor, drepturile de bază de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate și înregistrări ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

Document – prezentele Termene și Condiții.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poșta electronică (e-mail, SMS) asupra Bunurilor și Serviciilor și/sau a promoțiilor desfășurate de Vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către SC SBS TEAM EQUIPMENT SRL, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în Comandă.

 

2. GENERAL

Plasarea unei comenzi către S.C. SBS TEAM EQUIPMENT S.R.L. reprezintă acordul dumneavoastră cu termenii și condițiile din prezentul Document.

Informațiile furnizate către S.C. SBS TEAM EQUIPMENT S.R.L. sunt folosite numai în scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor), conform legilor în vigoare. S.C. SBS TEAM EQUIPMENT S.R.L. nu furnizează adresa dumneavoastră de e-mail unor terți, nu încureajază spam-ul și nu face publice datele furnizate de clienții săi fără acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea să șteargă din baza de date adresa de e-mail furnizată.

Toate prețurile afișate pe site sunt exprimate în RON și includ TVA (19%). Datorită volumului mare de informații și a condițiilor impuse de către furnizori, caracteristicile și disponibilitatea produselor prezentate în acest site se pot schimba fără o notificare prealabilă.

Discount-urile, reducerile și promoțiile nu sunt cumulative. Se păstrează întotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare.

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în comandă. S.C. SBS TEAM EQUIPMENT S.R.L. va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform legislației în vigoare.

Ne rezervăm dreptul de a anula comenzile incomplete sau făcute fără informații de bază (de exemplu: nume cumpărător, telefon de contact, adresa de email, adresa de livrare, adresa de facturare, modalitate de plată).

În cazul în care un produs este listat cu un preț incorect sau cu informații incorecte din cauza unor erori tipografice sau erori în stabilirea prețurilor sau informațiile despre produs primite de la furnizori, ne rezervăm dreptul de a refuza sau anula orice comandă plasată pentru produsele ce prezintă eroare. Vom avea dreptul de a refuza sau anula orice comandă chiar dacă aceasta a fost platită în prealabil. În acest caz banii vor fi returnați în cel mai scurt timp.

Ne rezervăm dreptul de a modifica discounturile, reducerile și promoțiile fără o notificare prealabilă.

Produsele comercializate prin intermediul www.sigpro.ro sunt noi, comercializate în ambalaj propriu sau resigilate ( în acest caz este menționat foarte clar motivul pentru care produsul a fost resigilat )iar în momentul livrării sunt însoțite de factură fiscală și certificat de garanție.

S.C. SBS TEAM EQUIPMENT S.R.L. își rezervă dreptul de refuza colaborarea cu clienții ce manifestă comportament și limbaj neadecvat (agresiv, licențios etc.) sau au în istoricul comenzilor livrari refuzate.

S.C. SBS TEAM EQUIPMENT S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica atât conținutul, cât și structura site-ului în orice moment și fără nevoie de preaviz.

Acest website folosește cookie-uri proprii și de la terți pentru a furniza vizitatorilor o experiență mult mai bună de navigare și servicii adaptate nevoilor și interesului fiecăruia. În urma vizitării site-ului sigpro.ro, în browserul dvs se stochează un cookie care ne aparține.

În timp ce navigați pe www.sigpro.ro, cookie-uri de publicitate vor fi plasate în computerul dumneavoastră, astfel încât să putem înțelege de ceea ce sunteți interesat.

Produsele comercializate de www.sigpro.ro se pot livra numai în baza unei comenzi online. Comanda online nu presupune rezervarea produselor. Comenzile online vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate de către sistem. O comandă care conține un produs cu statusul: În Stoc, nu poate fi onorată în cazul în care pe același produs a fost înregistrată o altă comandă înaintea ei din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, astfel stocul epuizându-se.

 

3. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Client/Cumpărător.
Pentru motive justificate S.C. SBS TEAM EQUIPMENT S.R.L. își rezervă dreptul de a restricționa accesul Clientului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Clientului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel S.C. SBS TEAM EQUIPMENT S.R.L. În oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al S.C. SBS TEAM EQUIPMENT S.R.L. pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus menționate.

Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

S.C. SBS TEAM EQUIPMENT S.R.L. poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care S.C. SBS TEAM EQUIPMENT S.R.L. are incheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

Toate tarifele aferente Bunurilor și/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și NU includ T.V.A.

În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.

Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

 

4. DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi electronice, telefonice, pe chat pe www.sigpro.ro, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care S.C. SBS TEAM EQUIPMENT S.R.L. își derulează operațiunile.

Comanda este alcătuită astfel:

Comanda (impreună cu mențiunile clare asupra datelor de livrare și facturare) și condițiile sale specifice;
Specificațiile Cumpărătorului (acolo unde este cazul);

Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Dacă Vânzătorul confirmă comanda, acest lucru va implica din partea Cumpărătorului o acceptare completă a termenilor și condițiilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare verbală sau electronică din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea Cumpărătorului.
Prezentul Contract intră în vigoare la confirmarea comenzii de către Vânzător. Confirmarea se face telefonic, electronic sau verbal. Termenii și condițiile generale de vânzare vor sta la baza Contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către S.C. SBS TEAM EQUIPMENT S.R.L. sau un furnizor al acesteia.

Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. Daca modifică cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.

Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul postei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.

 

5. COMANDA

Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în masura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.

Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.

Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.

Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
– neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
-invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de SC SBS TEAM EQUIPMENT SRL, în cazul plății online;
– datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;

În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au insoțit produsul respectiv. În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată după cum urmează:
-pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
-pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;

Unele dintre produse beneficiază de anumite discounturi/bonusuri în momentul în care sunt achiziționate în cadrul aceleeași comenzi împreună cu un alt produs. Aceste discounturi se pot vedea și în confirmarea de comanda primită de către client și se distribuie valoric pe coșul de produse inclus în promoție.

Promoția este valabilă doar dacă clientul păstrează comanda cu pachetul de produse alese inițial. Dacă renunță la unul dintre produsele din pachet, promoția nu se mai pastrează și reducerea aplicată se anulează. Produsul pentru care clientul își păstrează opțiunea de comanda revine pe prețul integral, urmând ca acesta să fie prețul achitat în momentul onorării comenzii.

Dacă un client dorește să returneze un produs care a beneficiat de un discount sau a generat obținerea unui bonus suplimentar , în momentul achiziției, prin introducerea lui în comandă în asociere cu alte produse se va supune următoarelor reguli de returnare a banilor:

5.1 Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.

5.2 Pentru că produsul făcea parte dintr-o promoție, doar prin asocierea cu celelalte produse, discounturile/bonusurile oferite în comanda inițială se anulează. Prețurile produselor păstrate de către client revin la valoarea de dinaintea aplicării discountului, discount obținut prin asocierea în comanda cu produsul care urmează a fi returnat. Suma care urmează a fi inapoiată clientului este egală cu diferența dintre valoarea achitată de către client și prețul inițial al produselor păstrate (fără reducerea aplicată pentru cumul de produse ).

Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Bunurile (se va lua data cea mai recentă).

În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.

 

6. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Conținutul site-ului www.sigpro.ro, astfel cum este definit în preambul – texte, imagini, grafică web, scripturi, programe, baze de date, precum și materialele ce fac obiectul comunicărilor prin email – aparține S.C. SBS TEAM EQUIPMENT S.R.L. fiind protejat de legea drepturilor de autor și cea a drepturilor de proprietate intelectuală și industrială.

Clientului/Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de S.C. SBS TEAM EQUIPMENT S.R.L., includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al S.C. SBS TEAM EQUIPMENT S.R.L. asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al S.C. SBS TEAM EQUIPMENT S.R.L..

Clientul/Cumpărătorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile Documentului.

Niciun Conținut transmis către Client sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea S.C. SBS TEAM EQUIPMENT S.R.L. și/sau al angajatului/prepusului S.C. SBS TEAM EQUIPMENT S.R.L. care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut.

Orice încercare de orice natură de modificare a imaginii și informațiilor din prezentul site www.sigpro.ro, cu excepția deținătorului său legal – S.C. SBS TEAM EQUIPMENT S.R.L., fără acordul prealabil al S.C. SBS TEAM EQUIPMENT S.R.L., dă dreptul unilateral și neechivoc că S.C. SBS TEAM EQUIPMENT S.R.L. să facă uz de toate prerogativele sale de a se adresa instanțelor legal competente pentru sancționarea acestor fapte.

 

7. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE VÂNZĂTORULUI 

Vânzătorul își va utiliza cunoștințele sale profesionale și tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat în comandă și va livra bunurile și serviciile care îndeplinesc cerințele, nevoile și specificațiile cumpărătorului;

Informațiile prezentate pe site-urile vânzătorului au caracter informativ și pot fi modificate de către vânzător, fără o anunțare prealabilă. De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, descrierile produselor pot fi incomplete, însă vânzatorul face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante, pentru că produsul să fie utilizat în parametrii pentru care a fost achiziționat. Imaginile produselor de asemenea au caracter informativ și pot exista diferențe între acestea și produs;

 

8. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII

Proprietatea asupra Bunurilor și Serviciilor va fi transferată la momentul efectuării plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în comandă (întelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factură fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul SBS TEAM EQUIPMENT S.R.L).

Clientul are obligația ca la primirea produsului să verifice ambalajul să nu fie rupt, să nu prezinte urme de zgârieturi, lovituri și poate refuza acel produs în cazul în care prezintă urme de manipulare defectuoasă și să încheie un proces verbal cu repezentantul firmei de curierat.

 

9. LIVRAREA BUNURILOR

Vânzătorul se obligă să livreze Bunurile în sistem de curierat door-to-door către Cumpărător.

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul României.

Livrarea este Gratuita pentru toate comenzile avand valoarea de cel putin 300 RON.

Pentru comenzile plasate cu o valoare mai mica de 300 RON, se va percepe un cost de transport de 18 RON.

 

10. ACCEPTAREA

Acceptarea va fi facută atunci când bunurile și serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate în comandă.

În cazul în care cumpărătorul descoperă că produsele livrate sau serviciile furnizate nu sunt conforme specificațiilor tehnice, atunci vânzătorul va aduce la conformitate produsele și serviciile. De asemenea, pentru produsele vândute și livrate de S.C. SBS TEAM EQUIPMENT S.R.L., prin intermediul site-ului www.sigpro.ro , Cumpărătorul beneficiază de returul produselor în 14 zile.

Indiferent de termenul de retur al produsului, clientul are obligația să sesizeze în scris pe adresa de email office@sigpro.ro orice defectare sau lipsa a componentelor produse în termen de maximum 5 zile de la recepționarea produselor. În momentul în care clientul recepționează produsul, acest are obligația să verifice integritatea ambalajului coletului în prezența agentului de curierat. Dacă coletul este deteriorat la livrare, clientul are obligația de a refuza primirea acestuia și de a specifica în comentariile procesului verbal încheiat cu agentul de la Curier starea coletului în momentul livrarii.

Clientul are obligația să verifice integritatea fiecărui element înainte de asamblare și să nu asambleze produsul în cazul în care constată defecte ale produsului sau elementelor din produs. Asamblarea produsului în aceste condiții, atrage după sine pierderea garanției.

 

11. GARANȚIA PRODUSELOR

Toate produsele comercializate de către site-ul www.sigpro.ro, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalaj propriu și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

Toate produsele vandute si livrate sunt insote de certificatul de garanție. Certificatul de garanție conține instruncțiunile generale de utilizare și condițiile de garanție.

Cumpărătorul are obligația de a păstra certificatul de garanție și factura fiscală. În cazul apariției unei defecțiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garanție este singurul document care atestă dreptul la garanție și care va fi prezentat împreună cu factura fiscală și dovada plății (chitanța, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garanție determină anularea garanției Bunului sau Serviciului.

Condițile de garanție sunt în conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008.

 

13. POLITICA DE RETURNARE

Conform legislatiei din Romania puteți să returnați produsele cumpărate de pe www.sigpro.ro în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fără a fi nevoit să justifice decizia de returnare și fără a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.

Termenii şi condițiile de returnare a produselor

RETURNAREA PRODUSELOR ÎN CÂŢIVA PAŞI SIMPLII

Returnarea produselor este GRATUITA doar in cazul in care S.C. SBS TEAM EQUIPMENT S.R.L a trimis un produs eronat, marime gresita.

Puteți să returnați produsele achiziționate de pe www.sigpro.ro în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor.

Formularul de retur trebuie completat cel târziu în ultima zi calendaristică din intervalul de returnare trecut în pagina de prezentare a produsului achiziționat de pe site-ul www.sigpro.ro. Intervalul de returnare începe de la data primirii produsului. Formularele completate după această perioadă nu mai sunt valabile.

CONDIȚIILE GENERALE DE RETURNARE

Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile, documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.

Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar și nu poate fi revândut ca și produs nou, se va percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat.

Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare. În cazul achizițiilor făcute în rate cu unul din cardurile de cumpărături ale băncilor partenere, rambursarea banilor se va face exclusiv pe cardul cu care s-a efectuat achiziţia în rate a produselor.

Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime; material de suprafață – prin orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs de pe site-ul www.sigpro.ro), conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgențănr. 34/2014.

VERIFICAREA PRODUSELOR

La primirea coletului, vă rugăm verificaţi integritatea ambalajului. În cazul în care coletele prezintă ambalajul deteriorat în momentul recepționării acestora este obligatoriu încheierea unui Proces Verbal cu agenții firmei de Curierat, în care să se constate livrarea cu ambalaj deteriorat sau să se refuze primirea.

În cazul produselor care au afișate în pagina de produs opțiunea “deschidere colet la livrare”, este obligatorie verificarea completă a produselor în momentul livrării. Pentru aceste produse semnarea documentelor de transport implică acceptarea acestora și a calității lor. Orice reclamații ulterioare cu privire la eventuale deteriorari ale produselor datorită transportului, sunt nule.

RETURUL PRODUSELOR CU DEFECT

Dacă returnați un produs care prezintă un defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament (excepție taxa de retur).

Dacă produsul returnat prezintă orice alte defecte (exemplu: are pete, prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgarieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar), ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor.

Dacă produsul returnat prezintă orice alte defecte (exemplu: are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgarieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar), ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.

Atenție: Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de returnare afişat în pagina de prezentare a produsului, nu mai pot fi returnate. În această situaţie defectele semnalate vor fi soluţionate în conformitate cu termenii şi condiţiile înscrise în Certificatul de Garanție al produselor.

Nu constituie defecte ale produselor nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului.

Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră:

Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

*La recepția produsului returnat se întocmește un proces verbal de constatare și se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuării valorii produselor (dacă este cazul).